baby & mat




Det må hända att mycket jag skriver om kretsar kring små bebisr och mat, men jag har inte mycket annat just nu. Går egentligen bara och väntar på att doktorerna ska säga att jag inte får jobba mer (eftersom tvillinggraviditeter är SÅÅÅ farliga) och äter. Säg till mig ifall det blir för tjaigt - eller helt enkelt- skit i att läsa.
Vi är i Åmål nu. Tog tåget hem rån Uddevalla förut. Provade nya Ramlösa Balans med Aloe Vera - god. Läst Hänt Extra och en och annan kupé upplaga på tåget. Handlat diskmedel på ICA och nu sitter vi hos min mor och far. Fick ett paket hemskickat från england. Min mammas mormor har skickat mig massor av stickat till bebisarna, bl.a. tröjor och mösser och SÅ söta. När de kommer i februari har vi 5 generationer. Häftigt!

Såg ni Idol ikväll? Fattar inte hur de tänker.

 Nä. Slut på bloggandet för idag tror jag.
Sov så gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

En liten magbild vill vi allt ha på bloggen =)

Hoppas ni mår bra alla tre!



2008-09-23 @ 21:56:24
Postat av: Marielle

tycker Marielle =)

2008-09-23 @ 21:57:49
URL: http://mariellesmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0