;)

 ♥ Höstgryta bjuds det på hemma hos min gulliga mamma idag.

Nu är vi hemkomna från Marknaden. Fick med mig en 1,5 meter palm hem. Jättefin och den ska stå bakom TV-soffan. Köpte bebis sockar och coccosbollar till Älsk också!

Nathalie har planerat inför ännu en "bingo-kväll" med våran familj och hon var inne på "Saker & ting" och köpte priser. Spännande, spännande.

VAD BEBISAR DET ÄR ÖVERALLT! Helt otroligt vilken BabyBoom! Kommer bli kämpigt med dagisplats för mina små. :)
Det handlar nog mycket om att jag tänker på det hela tiden, men det måste även vara många nya liv på gång. Myys!!
Längtar fruktansvärt efter de små snuttarna.

Nu ska jag och syrran se lite på TV och vila våra gamla ryggar medan Marcus och Magnus sover i varsin säng.

Vi hörs senare i natten. . . . ha en kul lördag! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0