God morgon på er

Gick upp tidigt idag, trots att jag är ledig hela dagen. Marcus har skrivit in sig på en intensivkurs för körkortet och kör sin första lektion idag. Han har en i eftermiddag också. Hoppas det går bra, han var nervös älsklingen min - men det är nog alla första gången.
Själv sitter jag och väntar på ett samtal från vårdcentralen. Har haft ont i ryggen på "ett visst" ställe ganska länge. Jag har problem med min rygg, men detta äär inte alls samma sak så jag börjar fundera på om det är njurarna för det sitter såpass långt upp. Har haft tryck under bröstet med. Vi får väl se vad tanterna säger. Aldrig kul att gå dit, men känner att jag måste tänka på mig själv just nu p.g.a. graviditeten och bebisarna.


Tvilling mamma upp i dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0