Hallå där

Då var nästan dagen slut då, och inga "outfit-bilder" idag heller. Attans vad skamligt! Ni måste ju bara se mina nya MAMA-mysisar! Toppen!

Idag hämtade jag mor min på jobbet för att luncha ihop på stan. Vi gick till stadshotellet, där jag aldrig har ätit lunch förut. Det var jättegod mat! Fiskgratäng, löksås och fläsk och ett Enormt salladsbord, mums!

Annars idag har jag sovit på soffan, städat, och nu lagar jag mat igen! Kycklingklubbor med pommes och bearnaisesås. Mat mat mat! :p Var en sväng hos Dinah och Yasmine också! Tjat och kaffe!

Om en timme ska vi till Linda och Stefan! Killarna ska se på Champions Leauge och vi brudar ska tjata och dricka koffein! Gott det!

Nästan lite mysigt när det blir mörkt tidigt på kvällarna tycker jag! Vädret kunde ju dock vara bättre.
Kanske hörs sen, nu ska jag klubba mig själv med kycklingen! Bye !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0