hem till gården.

Min kära fästmans favoritprogram på TV. 2 avsnitt om dagen är lagom dos för Marcus. ag kan inte förstå hur han kan tycka om det så mycket? Det är väl mysigt med gammal hederlig brittisk miljö och gulliga dialekter, men handling hallå?
Vi är kvar i Uddevalla, har precis ätit yoghurt frukost med take-away kaffe och sitter och disskuterar en viss blond brud i Sthlm som tjänat miljoner på sin blogg. Snacka om tur! För vem som helst hade väl egentligen fixat blogg-biten om än inte kanske allt annat som kretsar runt omkring. Jag hade nog inte direkt velat fota mig själv varje morgon - hade väl skrämt ihjäl halva befolkningen med min vackra utstyrsel. Haha!

Känner mig riktigt svullen idag! Magen molar och ont i ryggen har jag, börjar kännas tungt och värre lär det bli. Ungefär halva graviditeten gjord - bebisarna är fullt utvecklade och nu ska de bara bli runda och goa. Jag har inte gått upp direkt mycket i vikt än, så jag får nog äta liiite mer ;) Haha....
Har sagt att jag vill börja simma eller plocka svamp. Bra motion för flodhästar med ryggont. Det värsta är att jag har ingen som kan hänga på. De som inte jobbar har små barn och kan inte dra iväg ändå. Någon intresserad av lite kantarell jakt eller bara en promenad i höstiga Åmål?! Call me!

Har även blivit medlem på både "familjeliv" och "Tvillingklubben". Känns som de är mina vänner, fast jag aldrig träffat folket. Man får reda på mycket bra tips och man får känna att man inte är ensam. Jag har inte direkt någon nära som burit på twins, någon?!

Nu ska jag kleta på lite smink, byta om och dra ner på Uddevalla city en sväng, vill ha mineral foundation ... syrran har en skitbra... Hittar dock aldrig en färg dom duger.

Ha en trevlig tisdag, dears!

i want vill ha jackan, men magen får inte plats!

Kommentarer
Postat av: Anniina

men men .. hem till gården e ju svinbra ju ! :P





(hörde nyheten Grattis :) !!!

2008-09-23 @ 13:04:19
URL: http://yuppiyahyeah.blogspot.com
Postat av: Elin

Gud va mysigt me magen=) Vet man æn om de e en eller tvåæggstvillinar lr? eller kan man inte veta de innan?

har du tid me en fika till helgen? puss

2008-09-23 @ 17:13:44
URL: http://elinjd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0