höööst



Höst är väl ganska mysigt ändå? Dela på ett paraply, mysa med värmeljus, långa promenader i det vackra färgade landskapet. Jag tror jag gillar höst mer nu än vad jag gjort tidigare. Förr var det bara sommar som gällde - party och sommar. Inte nu längre.
Allt mysigt stickat i affärerna nu gör det inte sämre. Stora knappar och massa stickat. Mys poäng!
UGS har jag haft ett par år i rad nu! Beiga.
Funderar på svarta i år. Har införskaffat en grå kappa till min stora vinter mage - passar bättre med svarta skor, halsduk och vantar då. TROR JAG!
Idag skiner solen jättefint. Jag och Marcus funderar på en promenad till affären för att handla lite frukost och sedan äta den hemma. Mys poäng igen!

Bloggar senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0