Höst

Jaa, det känns  verkligen som höst nu. Sitter nere i Uddevalla hos syster och Magnus och OJ vad det regnar, åskar och blixtrar ute. Datorn sa tack och hej så vi kunde inte se klart filmen vi börjat titta på, måttligt störande. Vi hade börjat se "21" - som gubben längtat och tjatat om. Jaja, kommer en dag imorn med.
Idag har jag jobbat. Kl 8-17. Ingen vanlig dag på jobbet utan vi var på kurs idag. Utvecklingsdag som alla anställda inom Åmåls Kommun/LSS tydligen får gå på. Riktigt bra faktiskt. Vi var ute på Dalslands gästgiveri vilket var riktigt vackert och mysigt, och jättegod mat fick vi också. Sen var det bara hem och packa ner lite toalett prylar, kläder etc. och köra ner till Uddevalla i ösregnet. Trist väg så in i bomben.......
Väl framme blev vi bjudna på middag. Makrill som Magnus fiskat upp, potatis, spenat och hollandaisesås - riktigt gott men jag är dock Inte någon fiskrensare, haha.
Imorgon väntar en stor dag. Jag och Älsklings Marcus ska på vårat första ultraljud på Näl. Ååååååh!!! Ska bli kul och spännande men jag ska vara ärlig och säga att jag är ganska nervös och spänd. Jag har alltid en tendens att tänka på dåliga grejer som kan hända, osv osv. Ska bli roligt iaf. Vi får se vad det är för sprätt som befinner sig där inne. Börjar redan känna mig lite otymplig och klumpig. KUL!
Dax att sova nu tror jag, då kommer morgondagen fortare. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0