hösten är mysig !

Det nalkas höst. Vad fort det går. Sommaren bara försvann och det gjorde den utan sena partynätter och festival besök. Känner mig pigg, glad och kärleksfull. Känner mig mer kvinnlig än vanligt, och det beror på mina två kommande bebisar jag har i magen som växer så det knakar. Magen är riktigt fin och rund nu, snabbt går det. Jag trivs!
Just nu befinner jag mig i Uddevalla. Natty, Magnus och Marcus sitter här och tittar på TV och vi har nytt proppat i oss en mumsig frukost bestående av baguetter och gott kaffe. Vi ska till Näl igen idag för ultraljud nummer två. Spännande. Hoppas de kan se könen på våra bebisar. Vore kul att fylla bebisgarderoben med lite blått/rosa istället för brunt, beige och vitt.
Uppdaterar senare.
None

Kommentarer
Postat av: Elin

ooo spænnande!=) sæg till om du får reda på vad de blir før køn=)

2008-09-22 @ 15:04:33
URL: http://elinjd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0