Lite intressant vetande. . .

5 platser jag älskar
- Mallorca
- San Francisco

- Hawaii
- Västkusten
- Medelhavet

5 saker i min frys
- Ärtor, majs, paprika
- Kyckling vingar
- Rösti
- Rostbröd
- Skinkstek

5 saker i min handväska
- Kalender
- Plånbok
- Tändare
- Mynt
- Gamla kvitton

5 saker jag inte kan vara utan:
- Marcus
- Mina Diesel skor
- Aloe Vera soap
- Tuggummi
- Mat



 Den här fina amningskudden till Tvillingar har jag best
llt. Svårt att få tag på tvillingprodukter, men på tvillingklubben.se finns en hel del gulligt.


DÅ VAR DET HELG DÅ! Jippi!
Om ett par timmar bär det av till Mellerud för middag hos Marcus mor. Efter det ska Marcus spela innebandy match och jag ska titta på. Hoppas Natty och Magnus stannar till i Mellerud på vägen hem, så jag slipper sitta ensam. Och ikväll vet jag inte vad som händer riktigt. Syrran pratade på något bingospel - vi får se;)
Kanske lite snacks, film och allmänt mys-pys.
Ha det gott så länge så hörs vi senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0