sjukskriven !

Har jag blivit! Till och med 15 oktober. Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen.. ?!
Gubben är och kör sin andra körlektion för dagen och jag har precis kommit ifrån läkaren. Försöker få tag på min chef för att berätta att jag inte kommer och jobbar 24 timmar imorgon, men hon svarar inte så vi får se hur detta går. Någon måste ju jobba. Borde vara någon som ALLTID svarar i telefon när man ringer, som kan lämna ett meddelande till chefen.



Otroligt normal bild



Funderar på att lägga ut "outfit-bilder" på mig själv - haha! Vet att flera st sitter och skrattar nu. Men VADÅ? Det är väl lika intressant att titta på en gravid kvinna i mysbrallor, t-shirt och ruffsiga flätor som vilken annan primadonna som helst?
(Rätta mig om jag har fel).

Kommentarer
Postat av: Natty

JA louise, det ÄR lika intressant att se en gravid kvinna i mysbrallor och flätor!!

2008-09-29 @ 14:31:08
URL: http://natty86.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tror nog du ska vara glad för sjukskrivningen kan du vara hemma och ro om DIG o Bebisarna=)

2008-09-29 @ 22:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0