söndags mys.

Helgen är snart slut. Jag har varit ledig och det har varit underbart! Känner verkligen vad jag måste vila mer nu för tiden.
Igår gick jag in i 5:e månaden. Ännu en milstolpe passerad. KUL! Och om en vecka är det dags för ultraljud igen! Spännande.

Igår kväll hade vi Natty och Magnus på besök, singstar kväll och en totalt meninslös timme på HC! Bara massa fjortisbrudar som står på borden och dansar, 18 åriga killar som ska slåss, och spyor! BLÄ vad passé det känns. Vill nog inte sätta min fot där igen. Innan hade vi väldigt trevligt.

Vaknade imorse och kände vad huvudet dånade och slog. Aj aj - Jag är ju inte bakis ? Haha. Börjar bli både kärring och lat. Svankar som en svan gör jag med. MUMS vad sexigt. He he he....

Nu har jag och Marcus precis ätit romantisk frukost med levande ljus (pyttipanna med stekt ägg). Great.

Jag ska åka och hämta Magnus och Natty nu så får önska en trevlig avslutning på helgen......
Bye bye . . .

Kommentarer
Postat av: Elin

Guuud va ja vill træffa dig!=) ja kommer hem næsta helg...26-28...har du tid før en fika lr nåt då tro?

2008-09-17 @ 12:15:29
URL: http://elinjd.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltid tid för dig gumman!

2008-09-22 @ 11:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0