tröttare än tröttast

FREDAG strax slut. Enligt klockan är den slut för längesedan, men nu är den snart slut för mig. Strax dax för bingen och lite snark!
Varit en helbra fredag iaf. Städat, tvättat och myst!
Varit på middag hos Marcus mamma med både syskonbarn till Marcus, hans mormor och Kjell. Trevligt!
Var på Rådahallen och tittade när Marcus spelade innebandy och fick ta emot kapten bandet för laget, stolare flickvän finns inte.
Träffade en snäll tjej som berättade att hon var gravid för mig, hon är från Göteborg och känner ingen häromkring. Smart som jag var lät jag hela innebandylaget få reda på det - OOPS!
Efter detta har vi mötts upp med syster och hennes Magnus. Spelan Bingo ett antal gånger, delat ut priser och beställt grejer från Yves Rocher.

GOD NATT!

   Syster Nathalie och Magnus !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0