Ursula

Tillbaka från både ultraljud och lite shopping på Torp. Och nej - vi fick inte reda på könen. Våran barnmorske-läkare vid namn Ursula "kunde inte se" sa hon, vilket hon visst kunde men de är kända för att inte vilja berätta. Undra varför? Att de kan se fel är väl mer mitt och Marcus problem i så fall. Man får väl skylla sig själv. Vi ska dit igen om en månad och då SKA vi ha reda på det. Till det viktiga: våra bebisar är urfriska och fina. De rör sig tydligen väldigt mycket och de ligger bredvid varandra och myser. Jättegulligt ser det ut på film, mysigt att få ha dem på mig (förmodligen uttänjda) mage om några månader. Beräknat datum för födelse är 24 februari - men de sa att det antagligen kommer ske tidigare p.g.a. att det kommer bli trångt där inne. Längtar!

Har idag köpt mig två koftor på Cubus. Behöver kläder jag inte behöver knäppa nu - får inte plats i mina gamla tröjor. Köpte även en guldig neccesär... är trött på att ha smink överallt och ingenstans. Så äntligen lite ordning och reda. Vi var och kikade på tvillingvagnar. Vad fiiiinaaaa... finns faktiskt massor att vlja bland.

Imorgon blir det lite kikande på stan... men nus ka vi se film, käka vattenmelon och mysa hela kvällen lång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0