dreams

Sitter här alldeles ensam.
Fått igång kära datorn och funderar och grubblar.
Har ingen som helst lust att sova.
Så mycket på gång.
Vi kan väl börja med det positiva.

MARCUS HAR FÅTT JOBB!!!!!!!!!!!!

Han har två dagar kvar i skolan men har redan blivit anställd.
Jag är ÖVERLYCKLIG.
Lyckligare än lyckligast.
Helt otroligt vad snabbt det gick.
Det andra positiva är att han får två-veckors lön vilket jag föredrar.
Tycker det är smidigt att få lön två gånger/månad.
Jobb jobb jobb jobb!
Jag är happy!

Nu kan man kanske planera, ordna/fixa lite.
CSN + Föräldrapenning = Inget kul.

Var ju i Uddevalla sönd - idag.
Ringt och ringt på boenden i alla dess former.
Finns en hel del men inte lika lätt att fixa som det är i Åmål.
Massa kölistor o.s.v.
De är ju mindre desperata i större städer.




Mina hjärtan Amy och Eddy har blivit så stora.
Snart 6 månader har flugit förbi och OJJSAN vad mycket som har hänt.
Har i alla fall konstaterat att jag är otroligt lyckligt lottad som fått dessa två under. De är ju för fasiken heeeelt underbara.




    
PUDDINGAR




Som svar på mitt urblåsta försök till att bli något utav en blondie kan jag bara säga "brist på annat". Hade helt enkelt bara tråkigt och ville se vad som hände. Stört.
Efter första gången blev det faktiskt ganska bra. Guld-blond-aktigt. Borde ha stannat där men jag färgade det ju två gånger till sen. Blev ultrablond högst upp på huvudet och gul-orange på resten. Nåja.
Frissan nästa.



Dax för naning här.
Puss till mina tre bumlingar
 Amy, Eddy och Marcus.











Kommentarer
Postat av: Lina

jag vill bara säga att jag tycker det är jätteroligt att läsa din blogg :-)

jag fick oxå tvillingar ungefär samtidigt som dig och tycker det är skitkul att läsa om någon som är i samma ålder och situation! fortsätt blogga :-)

riktigt bra blogg!!!

2009-08-06 @ 09:10:26
Postat av: Melissa

ska han börja jobba på miljögolv? :)

2009-08-06 @ 09:42:30
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Anna N

saknar lilla familjen... <3

2009-08-06 @ 17:48:26
URL: http://www.metrobloggen.se/carolinens
Postat av: Jennie

Vá roligt Louise ! Härligt med en utbildning som leder till jobb!!



Kram

2009-08-07 @ 11:24:20
URL: http://lyckliglycklig.blogg.se/
Postat av: Dinah

måste bara säga att jag håller med!! :) Vilka otroligt gulliga bebisar du har Louise! Tänk vad lyckligt lottad du är som får se TVÅ st växa upp på samma gång...



Hör gärna av dig om du vill komma och hälsa på och ta en kaffe eller nån gång kanske gå ut och ta en öl... :)

kram

2009-08-08 @ 02:51:36
URL: http://dinolino.blogg.se/
Postat av: ceelia*

Ni har verklign världens sötaste bebisar:)

hoppas vi ses snart gumman:)

skule alltvilja se dg i blond:)

puss kram t er

2009-08-09 @ 18:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0