Facebook

Vilket skvallersamhälle.
facebook alltså.
Och bloggar.

Man kan ju spendera timmar genom att läsa, skriva, fråga, titta på bilder och så vidare.
Man får reda på mer genom FB än att umgås med personen eller personerna.
Hur folk "blottar sitt liv" egentligen.
För några år sedan la väl folk knappt ut bilder på sina barn?
Nu slänger folk istället ut sitt sexliv utan att ens dölja sitt ansikte?
Människor skriver ut privata saker som vem som helst kan läsa. Deras föräldrar, barn, vänner, arbetskamrater.
Hemskt tycker jag.
Exibitionism skulle min far säga och jag håller med.

Sitter i alla fall här vid dumburken. Vilket jag inte hade gjort ifall människor inte lagt ut sina liv. Hade inte suttit här heller ifall jag själv inte skrivit blogg och lagt ut delar av mitt liv. Några nakenbilder kommer ni dock aldrig få skåda. Skulle aldrig falla mig in att sjunka så lågt.
Ja, jag tycker det är lågt. Lågt i mina ögon.
Näst intill patetiskt.

Snart är det dax för helg.
Smider några planer men inte kommit så långt än.
vi får väl se.
Hoppas på väder i första hand.

Nu ska jag ta en kopp svart och njuta av lugnet medan A & E sover.




Kommentarer
Postat av: Marielle

Kan inte annat än o hålla med dig!!!

2009-08-14 @ 12:09:51
Postat av: Dinah

Hej! Var det du som undrade om jag ville med ut på en öl? Det stod anonym...

kram

2009-08-16 @ 13:35:28
URL: http://dinolino.blogg.se/
Postat av: Anonym

Attans då :-( Men hör av dog när hon kryat på sig så får vi ta en tur då istället.



Kram

2009-08-18 @ 21:01:21
Postat av: CarroLaina

Heeej

Nu har ja äntligen hittat hit oxå =D

Mja nakenbilder VILL ni nog inte hitta på mig ...hahah

Håller dock med helt om hur konstigt det är med FB egentligen :) en mini doku-såpa av sitt egna liv för vissa...

Kramis på dig å familjen

2009-08-21 @ 20:17:31
URL: http://carrolaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0