helgen passerad

Orkar inte skriva värst mycket eftersom ögonen är på väg att falla ihop.
Vi är back in Uddevalla hos syrran och Magnus. Mina änglar sover, grabbarna ser på film och jag kolla läget runt om i bloggarna. Tycker många har slappat av med bloggskrivandet så det är inte speciellt kul att läsa längre.

Helgen var helt OK. Grillkväll hos mina föräldrar i lördags efter en tripp till Säffle som visade sig vara helt meningslös eftersom vi var ca 10 minuter sena.
Nya Wallander filmen igår gånger två.
Gillar svenska deckare och blir ännu mer sugen på att bli polis.
På vägen hit var vi förbi hos Marcus mor och skådade deras slitten nya altan med badtunna, spotlights och en mini fontän. Himla snyggt blev det - ser fram emot grillpartyn där, och kanske även ett dopp i poolen.



I veckan sa jag till Näl p.g.a mig själv.
Jag och Natty ska en sväng till Överby där jag inte har varit på evigheter och sen blir det till att gå och titta på ett par boende möjligheter här i storstaden U.



Nu är det dock dags att somna in i dubbelsängen med Amy och Eddy, mina små dockor.



Mamma Älskar Eddy








Amy gapskrattar och vill INTE sova. Haha.







NATTI NATT NATT






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0