overbaj and tjicken

Dagen har avslutats med en riktigt bra skräckfilm. Scary!
"The uninvited" är att rekommenderas. Både spännande och nervig. Älskar sådana filmer.
Buuuhu hur ska man våga sova nu. Tur jag har E & A i min säng.



Vi har ikväll varit på Överby I Trollis.
Marcus köpte två par skor (VÄLBEHÖVLIGT) för 218 kr. Rea is the shit!
Jag köpte ingenting förutom blöjor, välling, babymatsburkar och våtservetter. Amy fick en ny napp också eftersom vi lyckats slarva bort i stort sett alla hennes.



Imorgon är en ny dag och då ska jag till Näl.
Marcus kommer hem på lunchen för att vara med Amy och Eddy så jag kan åka till sjukhuset ensam.



Detta med lägenheter är ingen lek alltså.
Var inte lika roligt som jag hade föreställt mig. Ringer dagarna i ända och oftast får man som svar att de ska höra av sig.
"MEN HÖR AV ER DÅ"!
Vi har ju varit och tittat på ett antal iofs. Vissa lockar - andra mår jag illa utav.
Vi är ju en familj nu. Alla måste få sina behov tillfredställda.
Amy och Eddy närmar sig "lekparks - åldern", "dagis - åldern" och framförallt "kompis - åldern".
Ha ha alla åldrar egentligen för det går ju såååå fort!
Om två dagar blir de SEX månader.
Vart har ett halvår tagit vägen?
Får snart börja planera ett års kalas! Haha!



Sluttjatat!
GOD NATT!














                                                                                                                                                                                                        ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0