thunder

Ååååh vilken natt. VILKET väder.
Jag har aldrig i mitt liv sett sådant väder som inatt och imorse.
Åska med 0,5 sekunders mellanrum. Blixtrar i alla hörn och kanter på himlen. Helt sjukt.
Satt och bara tittade ut över Uddevalla himlen.



Jag och Natty sitter och ser på gamla Oprah-avsnitt.
Madeline som blev bortrövad i Portugal 2007.
Stackars hela den familjen.
Till råga på allt har de blivit anklagade själva. Media orsakar allt för mycket skit i denna värld. Det borde vara olagligt.
Världens sötaste tös är borta och tidningarna försöker bara få fram smaskigheter genom mammans dagbok.
Jag är i alla fall berörd och kommer ha Madeline i åtanke vart än jag åker med mina barn.
Jag finner det helt sjukt att den portugisiska polisen lagt ner fallet efter bara två år. Det är ju deras folk som orsakat detta.
Vett i huvudet?!




Idag blir nog en lugn dag.
Hoppas på en åktur till Överby när pojkarna slutat jobbet.
Då kan jag och syrran gå i affärer med killarna snurrar runt med Amy & Eddy.



Mer roligheter i mitt liv är på G.
Men det får vänta att förtäljas.



Hörs sen!



MINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0