Uddevallare, re, re, re. . .

Befinner oss i Uddevalla då Marcus ska jobba.
SKÖNT att vara här.

Måste berätta om helgens projekt som visade sig vara det mest patetiska och desperata jag gjort i mitt liv.
PROJEKT : BLONDIN



Blond?! Behöver jag säga något annat än KATASTROF?
Jag var "blond" över natten.
Vaknade.
Ringde mamma och bad henne åka och köpa brun hårfärg.
Färgade håret direkt.
Nu är jag brunett igen.
Nödvändigt värre.
Får nog gå till något proffs om jag nu ska bli ljushårig.

Har idag varit nere på stan i Uddevalla. Tappat shoppinglusten totalt det senaste och nästan kämpade för att hitta något roligt. NADA blev det och då slipper man ju ångesten efteråt.
Köpte dock en mössa, och ett par strumpor till Amy. Eddy fick ett par tuffa skor.

Jag har precis mättat magarna på Marcus, Magnus och Peter med min alldeles egna köttfärssås.
Uppskattat!

Nej nu ska jag dra.

Kommentarer
Postat av: Johanna

2009-08-04 @ 16:14:18
URL: http://johannak06.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jösses va lyckat det går att skriva kommentar med ett plåster på pekfingret, skickar innan ja ens hunnit skrivit ngt ;-)



Hehe.. inte lätt att försöka blondera, jag har fått både gröna o orangea inslag i mitt vid hemma färgning, Nu är det bara färgning hos frisören som gäller ;-) Kram

2009-08-04 @ 16:16:45
URL: http://johannak06.blogg.se/
Postat av: Jennie

Äntligen säger jag bara! She´s back =) =) !!

2009-08-04 @ 19:08:20
URL: http://lyckliglycklig.blogg.se/
Postat av: elin

hahaha Louise...blondie..;) ska du bli blond lär du nog få gå till frisören massa gånger...typ avfärgning o sån skit vet du...;)

Tycker nog dock du ska vara mörk jag...=)

Hur är det med er? vad stora de små har blivit!! saknar er massor!! puss

2009-08-05 @ 21:21:51
Postat av: Louise

JAG VEEEET men jag var TVUNGEN att testa!!!

Ha Ha Ha

2009-08-10 @ 00:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0