Lite lätt gravid sådär.

Ja, jösses.
Det känns som om jag är i någon slags dimma.
Nathalie (my siss) och hennes Magnus är nog en anining chockade och fascinerade. Tror inte någon utav dem "stått nära" en gravid kvinna. Men NU är det sjukt vad svullen och stor jag är.
När jag och syster var på Torp i Uddevalla för att promenera omkring lite kom folk fram och frågade om magen. De frågade inte hur långt gången jag var utan de bara stirrade och verkligen "VAD FAN GÖR DU HÄR" ungefär, haha. Fick klappar på ryggen och lycko-önskningar av folk jag aldrig sett i mitt liv. Inte dåligt med blickar heller. Och jag förstår inte varför - men folk verkar skämmas om jag ser dem "glo". Jag hade definitivt glott på mig.
Jag är FET! Sedan maj har jag gått upp 35 kg. 6 kg bebis låter kanske lite - men hur ofta vägen EN bebis 6 kg?
Skulle gissa på att ca. 20 kg är vätska. Hahahahah!


Check out my sexy feet!
Är inte dåligt svullen runt ögon och mun heller.
My God. Min syster har alltid varit liten, men nu är hon ju MINIMAL!
Hahahahahaha!


Hoppas alla haft en trevligt helg.
Nu fick ni lite gravid-nytt.
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: M

Jag kan ju säga såhär....

DU har varit MYCKET stark som har två i magen,så långt gånget och ÄNDÅ håller dig uppe på benen!

När de är ute kommer du nog känna dig lätt som en fjäder och jag lovar dig att ca 5kg kanske är nya ryggmuskler;-)

Lycka till när det är dags iaf!Och glöm inte ringa L och berätta när det är gjort:-)

2009-02-08 @ 16:08:51
Postat av: Anonym

Kämpa på vännen!

2009-02-08 @ 16:31:30
URL: http://mollimonkan.se
Postat av: natty

hahah, jag ser verkligen ut som din 5-åriga dotter på den bilden, haha!

2009-02-08 @ 16:42:49
URL: http://natty86.blogg.se/
Postat av: Liams mamma

Åhhh som andra säger du e duktig som står på benen... jag hade bara en och var helt slut :) Lycka till nu!

2009-02-08 @ 17:54:51
URL: http://detbastasomfinnsliam.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ojoj. Skönt att det snart är dax förmodar jag. ;) Du har verkligen blivit gigantisk. Fast det är som du säger att man är som i en dimma under graviditeten. Jag kände mej i alla fall sexigare än någonsin när jag var gravid. Fast att jag var svullen som en gris. ;)

2009-02-09 @ 07:38:08
Postat av: Fia

Trot eller ej - men det finns oändligt många som skulle göra allt för att kunna byta plats med Dig. Det finns så många som inte kan bli gravida och som med glädje skulle ta varenda kg Du gått upp om de bara fick chansen. Själv kände jag mig så oerhört kvinnlig när jag gick omkring med min stora mage. Det är alldeles speciellt att bära sina barn inom sig. Pappan är ju precis lika mycket förälder som mamman men kommer aldrig att få den förmånen att kunna bära sina barn inom sig. Nu är det snart över och jag lovar Dig att det var värt all väntan - snart har Ni det vackraste livet kan ge - meningen med livet...PUSS Fia

2009-02-09 @ 09:17:55
Postat av: L

Keep up the good work. Snart är dem ute och då är det lycka!

2009-02-09 @ 12:35:04
URL: http://arbeiter.blogg.se/
Postat av: Mia

vilken goo mage...=)

2009-02-10 @ 13:15:58
URL: http://www.miablomgren.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0