Mina Älsklingar!

Idag har vi varit på Näl - gjort Ultraljud på godingarnas höftben och det visade sig att de har världens bästa höftben t.o.m. ;)

Nu befinner vi oss i Uddevalla hos syrran. Hon myser såklart med Eddy & Amy och vi dricker kaffe.

Eddy är definitivt vildingen av dem två. Det märktes redan i magen hela graviditeten - mycket mer sparkar och rörelser och nu är han betydligt mer beroende av uppmärksamhet än Amy. Men det brukar ju vara så i vuxen ålder med. Vi tjejer är ju lite lugnare :p Haha. PIK!
Snälla och söta är de båda två, lugna bebisar som mest sover, äter och besöker skötbordet. Många blöjor går det åt till två små. Sedan söndag kväll är nog 4 paket avklarade, 2 paket våtservetter och massor av handdukar och kläder. Våra bebisaaaar!

Ikväll ska Elin få träffa de små! Även deras big-siss som säkert längtar enormt mycket. Ska bli kul. Många som vill träffa de små och det är så himla roligt. Jag har inte alls problem med besök heller. Imorgon är det kalas i Svanskog. Alicia fyllde ett år i onsdags så vi får åka och gratta lilltösa. På söndag ska jag ta med mig Amy och Eddy till Dinah och Yasmine och mysa - Yasmine har ju inte träffat hennes bästisar än.
Nästa helg är Yasmines ettårs kalas plus att vi ska på dop för Tindra i Mo. Massor av bebisar överallt - vad många kompisar mina barn redan har, och de är bara en vecka gamla idag. KUL!

Nä. Lite mer kaffe och sen drar vi hemåt mot Åmål i det underbara vinter-Sweden. Fy för vädret och FY för att köra bil i detta väder. Tröstar mig med att det finns betydligt mer plats vid ratten nu :)



Darlings myser



Kommentarer
Postat av: Linda

Gud va sött. Stod och kollade på exakt likadana mys "overaler"? till dom som pressent. Tur jag inte köpte dem nu, då hade du haft 4. haha ;)

Kommer väl en påse med lite kläder som eddy kan ha om du hittar nått användbart. Finns kanse nått som passar till Amy också.. Sen nästan två paket blöjor :) storlek ett och två tror ja :) Skicka med allt med din mamma i helgen!

2009-02-20 @ 14:55:50
URL: http://lindakarrfalt.blogg.se/
Postat av: Mona

Snygga overaler!

2009-02-20 @ 18:19:59
URL: http://monisens.blogspot.com/
Postat av: Malin

så söta :)

2009-02-20 @ 19:34:12
Postat av: Anonym

Fina bodys! Jättefina o så supersmå;)

2009-02-20 @ 22:51:52
URL: http://mollimonkan.se
Postat av: Alex

Guuud så sött!!!

2009-02-21 @ 03:23:44
Postat av: .helena.

så himla söta, grattis igen! =) vad skönt att allt gått så bra! va rädda om er. kraam helena*

2009-02-21 @ 13:12:06
URL: http://hellheda.blogg.se/
Postat av: Ida P

Ojojoj så ljuvligt gulligt!

2009-02-21 @ 15:18:31
Postat av: Emma

Åh det var väl det gulligaste jag sett i mitt liiiiiiv!!! Vilka helt fantastiska overaller. Lätt att jag ska ha såna till mina framtida bebisar! kram

2009-02-21 @ 18:12:55
URL: http://emmaljung.blogg.se/
Postat av: Jenny

Skönt att allt går så bra för er. :D Tänkte bara ge er en liten varning om att det går magsjuka nu. Sprita händerna OFTA. ;)

2009-02-22 @ 10:54:17
Postat av: Micka

Grattis! Vilka raringar!

2009-02-23 @ 23:08:15
URL: http://herrkaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0