Oriflame konsulent

Har jag blivit idag. Låter ganska klassigt va? ;)
Min syster som är totalt besatt av dessa produkter värvade mig.
Nu säljer och köper jag både Aloe Vera (for ever living) OCH oriflame. Finns både för och nack-delar med båda.

Kommer att fixa en egen sida ni kan shoppa från.
Ordna partyn - med öppet hus nästa gång. De som vill komma - KOMMER. Men räkna inte med "presenter" och fika. Haha.
Både jag och syster kan även ha partyn hemma hos er med. Gratis såklart.
Jag tycker det är skitkul, brinner verkligen för hud/hår produkter.
Skulle kunna sitta och prata om det i timmar.

Nu ska jag rå-mysa med Marcus som varit och tränat innebandy ett par timmar.
En ansiktsmask a la honey måste läggas också. Viktigt. He he!

Uppdaterar angående mitt "nya jobb" imorn.

Heeeeeej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ni ær hjærtligt vælkomna till Oslo o ha party..jag ståår før fikat i form av drickbart...;)

o utgång efter de! viiiisst?

2009-02-04 @ 10:32:39
URL: http://elinjd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0