Oriflame

Sitter i Uddevalla hos syster och Magnus.
Pratar, testar, smakar hudvård och smink.
Håller på med en egen sida ni kan beställa från, få tips av o.s.v...
Jag är såld... Och kommer snart sälja mig själv för att ha råd med allt jag är på G att beställa.
Någon som behöver något speciellt? Säg till - så fixar vi!

JA Elin - en visning/partykväll i Oslo vore damn kul!
Jag och syster har tänkt oss en sminkkväll då en tjej kommer och sminkar också.


Finns mycket man kan göra... Känns dock som alla har så fullt upp och samtidigt klagar på att livet är så trist?!??

Uppdaterar sen

Kommentarer
Postat av: M

nejdå!Vissa dagar är trista fast man har fullt upp ändå!

2009-02-04 @ 21:59:04
Postat av: louise

Marie:

Men varför ägnar då människor flera timmar per dag åt att snacka om vad trist det är i Åmål, vad patetiskt HC är och vad löjliga dansare är? T.ex!!!

Aldrig vill ju någon hitta på något ändå!

Tv Tv Tv......

2009-02-04 @ 22:05:01
Postat av: Sandra

ja det är så i en håla som dernna...alla tror att gräset är grönare på andra sidan men det är nog inte så

puss på dig

2009-02-04 @ 22:10:02
Postat av: M

Louise:inte vet jag...

Jag kan ha en kass och fruktansvärt tråkig dag,men fullt upp pga av barn och djur ändå..

Det är nätt och jämnt att jag hinner blogga när Leo jobbar.

2009-02-04 @ 23:08:45
Postat av: louise

De allra flesta utav oss klagar på allt men gör inget åt det. De som sedan gör något åt det pratas det sedan skit om.

Ett praktexempel är väl T.ex blondinBella och ett par andra jag inte vill nämna med namn - som får skit p.g.a. avundsjuka.

"Åmål är ju en sådan skitstad" - Men varför bor folk kvar? Det går ju att flytta för de flesta som klagar har ändå inget jobb. De som inte har jobb klagar på att det är så svårt att få jobb - SÅ jobbigt att gå till arbetsförmedlingen... De som inte har jobb vill inte plugga heller för det är ju så jobbigt. JA... den svenska tristessen är verkligen deprimerande.

Jag klagar också. Jag vill också vara snygg, rik, fullt frisk, nyttig och tjäna ett par hundra tusen i månaden på att skriva blogg.



Finns dock mycket man kan göra, bara man lyfter på sitt arsle! Tror jag!

2009-02-04 @ 23:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0