Riiiiing riiiiiing

Marcus klocka ringde inte imorse - ELLER JA - varken jag eller han hörde den i alla fall.
Som tur var sa min kvinnliga intuition till mig att titta vad klockan var när den var 07:24. Marcus hade EN minut på sig att göra sig i ordning för en snickar-dag. Såklart vaknade jag till som en mört då också.
Typiskt.



Dagens planer:

-Träffa Anna över en kopp kaffe.
-Ta en enormt lång dusch med mitt nya shampoo/balsam.
-Packa en väska med lite kläder + toalettartiklar.
-Köra till Bengtsfors och hämta Marcus.
-Köra ner till Uddevalla hem till syrran och Magnus.




Imorn ska vi ju på Ultraljud IGEN!
Undra vad de säger! Det känns ju som att allt är bra och ganska oförändrat egentligen. Magen hade växt utav bara satan sa Barnmorskan - men jag som bär på den dygnet runt märker inte riktigt av det. Min dagliga utstyrsel består nästan enbart av Marcus kläder som det ser ut nu. De flesta av hans tröjor täcker magen eftersom han är så lång.
Toppen Älskling, att du tänkte på det! :p

Ska greja lite här, hörs sen väl    ?




Kommentarer
Postat av: Elin

hør av dig om det sægs nåt spektakulært på ultaljudet...tænk louise..på måndag ær du mamma! om min planer går som planerat då!!;)

åååå va ja længtar!=) puss

2009-02-04 @ 10:31:11
URL: http://elinjd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0