Rio & jag

Ja. Vaknade en timme senare idag för gubben börjar skolan senare när han har teori lektioner. Skönt. Kände verkligen skillnad.
Sedan dess har jag glidit runt på familjeliv, städat köket och tvättat upp kläder och även mattorna i köket och i babyrummet. Husfrugan nummer ett eller vad! Haha.

Ganska komiskt att jag nu nästan går runt i huset och letar efter tvätt och om ett par veckor kommer ha tvätt och stök överallt. Vad livet kommer att förändras för mig och Marcus inom DAGAR. Sjukt, otroligt, konstigt, fantastiskt och sjukt kul.

Filmen inatt då. Jag lyckades somna som en stock, nästan direkt. Och jag som faktiskt tyckte filmen verkade skitbra. Tänkte försöka hinna se den nu innan Marcus kommer hem. Ifall jag får igång hans X-box som jag fattar nada utav.

Imorgon ska vi till Näl IGEN! Inget vanligt Ultraljud utan vi ska till Antenatal avdelningen där antagligen CTG-prov ska göras och vanliga gynundersökningar.
Vi tänkte åka ikväll först, men bättre att Marcus går halva dagen i skolan imorn och att jag hämtar honom där vid lunch. Tänk om de sätter igång mig??????! Aaaah!
Har packat färdigt allt (tror jag!). Har säkert för mycket med mig, men hellre det.
Till mig har jag bara med mig mysbrallor, leggings och några tunnare tröjor. Underkläder och toalett-grejs är givet.
Fick ju en ny, snygg necessär utav mina föräldrar i julklapp. FYLLD av krämer, tandborste, schampoo/balsam, tvålar och läppbalsam. T.o.m. tugummi har mamma lagt ner. En äkta BB-necessär. Märks att kvinnan gjort det 4 gånger, haha.
Till babys har jag nog med mig för mycket skulle jag tro, men det kvittar väl ifall deras kläder ligger i väskan eller hemma i hyllan. Hellre att jag har med mig för mycket än för lite. Man vet ju aldrig hur länge man blir kvar o.s.v.
Det blir nog bra.



Nu ska jag hälla upp lite mer kaffe och grejsa lite.
Mys & Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta med mukisbrallor om du inte redan packat det, dom är guldvärda :-D



2009-02-10 @ 19:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0