smått & gott

Har glanat runt på internet och hittat massor av saker jag bara MÅSTE ha! (måste & måste...)


Parfym från ED HARDY
(Någon som provat den?)                                    Bad/Showergel med fruktdofter.






Sköna skor, tuffa träningsredskap
Och en underbar levis-jeansdress till min dotter.





Har letat lap-top länge.
Tycker inte om våran dator alls.




Och ALLT från Billabong, vilket förövrigt är mitt absoluta favvo-kläd-märke.
Skitsnyggt med surfarshorts på brudar!









Nej - jag är inte galen. Jag SKA sova...
ZzZzzzzZZz

Kommentarer
Postat av: Pauline

gött om man bore ekonomiskt oberoende ;) haha.

2009-02-02 @ 10:54:40
URL: http://pauliine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har Ed Hardy parfymen och den är guld! den får absolut högsta betyg :D

2009-02-05 @ 20:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0