Stuff - Surf

Vi har precis käkat kvällsmat! Kycklingvingar! Samtidigt såg vi kalla faktas reportage om dun som plockas av levande fåglar. USCH vad hemskt. Vad "Inte sugen" man blir på kyckling alls.
Har nu surfat runt efter "stuff" jag VILL HA! Haha.


Acne Jeans
Har börjat digga dessa!


Ekologisk - hudvård.


J Lo´s serie. Vill lukta!


TUFF - från Miss sixty!





Om man skulle göra något annat än att läska sig själv på internet kanske?
Snart börjar BECK. Blir väl att se på det tror jag!
Uppdatera nu ni.
Har inte ni "stuff" ni bara måste ha?
Haha...

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa det är en gammal tandskada från när jag avr 10 år. har haft plasttand men nu skulle skiten bort och jag ska få en tandkrona. Därför de kapade av hela tanden. hoho!

Hoppas beck e bra ikv, sj har man laddat med chips o cöla! Hoppas dina bebbisar ploppar ut snart. Lycka till med allt. har det gått ok med ditt blodtryck förresten?

Kram

2009-02-08 @ 21:42:36
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0