sundaay

SLAPPDAG igen....
Och INGA bebisar so far.

Vi har precis kommit hem från euro cash. Shoppat toapapper och ris. Har börjat med maten som idag består av ris, currysås och ugnstekt kyckling. Jag har kommit på en smart grej (lite efter sådär). Att bestämma dagen innan vad man ska laga, ta fram ur frysen eller handla dagen innan - PLANERA! Då blir det inte massa dålig mat som man gör bara för att man håller på att svälta ihjäl eller för att man inte har något hemma.



Min favorit kyckling just nu!

På euro cash parkeringen stötte jag på en megastor kram av Carro och Jockes mamma Soili. Vilken mysig kvinna, har inte träffat henne på evigheter och hon har inte ens sett mig sedan jag blev gravid. KUL!
Mindre kul var det ju att de inte fick igång sin bil som av någon anledning bestämt sig för att ta en paus. Tur att Marcus och Jocke fick springa runt på parkeringen och skjuva lite. Haha...

Marcus slank med en film under shoppingen också. Så det är väl vad kvällen kommer att innehålla. Film, film och åter film. Hoppas den är bra, minns inte ens vad den heter.

På torsdag är det UltraLjud igen. Åh vad jag börjar bli riktigt trött på detta. Ska till BM imorn igen också. Har snart inget blod kvar efter alla blodprov. Kan de inte tappa ur lite vätska på mig istället? Så jag kan gå igen?
PLEASE?

Vet ni en sak!?
SNART BLIR JAG TVÅBARNSMAMMA!









 


Kommentarer
Postat av: ceelia

Längtar till s du blir mamma<3

2009-02-01 @ 20:14:48
URL: http://ceeelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0