UTMANAD


Vad heter ni? Louise & Marcus

Hur träffades ni?
  På ett jobb. Dk Ergonomics AB där vi båda jobbade ett tag.

Är ni förlovade? Ja

Bor ni ihop? 
Ja

Har ni barn? Nej, men två st på gång.

Har båda körkort? Nej, men snart. Bara jag nu.


Isåfall, vem kör bäst?  Jag just nu.

Kommer du ihåg er första kyss? Ja, mycket väl. Det var kallt och jag minns att jag tänkte "fan vad lång han är".

Vem sa "Jag älskar dig" först? Marcus, på juldagen ett par år sedan.

Vem är äldst? Marcus är ungefär 5 år äldre.

Vilka stjärntecken är ni?
Jag är vattuman, Marcus är skytt.

Vem fyller först på året? Jag i januari och Marcus i December

Vem är längst? Marcus med ca 30 cm.


Vem sjunger bäst? Får nog erkänna att Marcus gör det.

Håller ni i handen på stan? Ibland.

Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja!

Blev du kär i första ögonkastet? Inte kär men intresserad.

Har ni någon speciell låt?
Ja, Whitney´s "I will always love you" p.g.a. att vi dansade tryckare till den första gången.

Har ni varit utomlands tillammans? I Bulgarien i somras.

Vilket är ert bästa minne? Bulgarien och när vi fick reda på att vi skulle bli föräldrar.

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Lagar god mat, myser och ser på film.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Inte alltid.

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nja, inte direkt.

.Blir du lätt svartsjuk? Inte på Marcus överhuvudtaget.

Brukar ni bråka? I stort sett aldrig. Vi disskuterar ibland.

Ringer eller SMS:ar ni mest? Vi skickar sms mest.

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
Hans ögon, hans längd och hans hår.

Brukar nån av er prata i sömnen? Det händer att vi båda två gör det.







Kommentarer
Postat av: Amy

Ni är ett fint par. Massa kärlek till er <3

Väntar spänt på bebisarna.. Puss!

2009-02-02 @ 10:24:48
URL: http://banditqueen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0