Varma koppen

Jag har alltid AVSKYTT "varma koppen" - drycken. Har provat flera gånger p.g.a. att det är ju så enkelt att ta med till jobbet o.s.v. Men Aldrig tyckt om det alls.
Gubben min har precis värmt en kopp till mig med smak av Minestrone så nu vill jag stark rekommendera den. Den smakar riktigt gott faktiskt. Inte så mättande men riktigt god och värmande såhär i kylan. TRY IT!




En annan sak jag vill rekommender är SAFT!
Jag älskar saft.
Tycker om att prova nya, olika smaker.
En favvo är definitivt:
FUN LIGHT - Tropiska frukter.






MAKRILL I TOMATSÅS.
Vem älskar inte det.
Jag äter det rätt ur burken. Haha.
Luktar underbart i munnen gör man efteråt med, haha.
Nyttigt som attans.
Mums mums mums




Har skurat idag!
Ljuvlig doft av äpple.







Ja, så har min dag sett ut ungefär. MAT MAT MAT
Och städning. Storstädat varje rum. IGEN.


Kommentarer
Postat av: natty

men tackar tackar för tipsen, haha

2009-02-09 @ 00:39:16
URL: http://natty86.blogg.se/
Postat av: ceelia

Gumman du är så rolig hahah:)

tycker att er små ska pluppa ut nu & vi önskar er all lycka:)

hoppas vi ses snart:)

hur må du??

puss

2009-02-09 @ 12:06:53
URL: http://ceeelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0