vecka 38

AMAZING AMAZING AMAZING
Vecka 38 och jag känner iiiiiingenting.



Min graviditet - BF Sön 22 feb 2009 Uträkning utgår från dagens datum: Mån 2 feb 2009.
Din graviditet startade Mån 19 maj 2008.
Din menscykel är ca 27 dagar
Du blev gravid ungefär Mån 2 jun 2008 (ägglossningen).
 Du är på dag 260 av 280. (92,9%).
Du är i vecka 38.
Du har gått 37 fulla veckor och 0 fulla dagar (v37+0).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Sön 22 feb 2009
Du har 20 dagar kvar till förlossning.




Nu är bebisarna fullgångna även om de varit färdiga länge.
Vad lycklig lottad jag är som gått så länge med tvillingar. Är ofta inne på familjeliv där många föder i vecka 30-31 och ibland ännu tidigare. Många tjejer som har beräknat födelse datum någon månad efter mig har redan fått men nu blir jag bombaderad med förslag om hur man sätter igång en förlossning. Haha. De tycker så synd om mig så. Haha.
Ska till Dinah och Yasmine och dricka kaffe snart - efter det blir det besök hos Barnmorskan - får se vad hon säger.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bäbisarna trivs verkligen bra där inne verkar det som :-) Mysigt i mammas mage såklart..



Här sättes det ju igång av magsjuka så du kanske ska satsa på den igen o se om den har någon verkan denna gång ;).. Annars finns det ju massa sätta igång tips men de funkar nog sådär.



Kram

2009-02-02 @ 12:53:14
URL: http://johannak06.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hej hej!!! Är också intresserad av hud/hår och nagel produkter som dig!! Vill gärna handla lite och ev att du kommer hit och har en visning (jag bor i Säffle).... Förstår att du strax blir mamma och att min timing är dålig,finns det möjlighet att handla av dig så länge?

2009-02-02 @ 17:05:42
Postat av: Anonym

Det tickar på i min värld...har satt igång med b-kursen i psykologi och ska söka socionomprogrammet till hösten och då blir det förhoppningsvis flytt någonstans i Sverige (beror på om jag kommer in). Jobbar när jag hinner men just nu så har jag en tenta i slutet på februari som hägrar.

Till sommarn blir det festival och sen jobb som vanligt...

XXXXXX

2009-02-02 @ 20:19:00
Postat av: Evelina

Det tickar på i min värld...har satt igång med b-kursen i psykologi och ska söka socionomprogrammet till hösten och då blir det förhoppningsvis flytt någonstans i Sverige (beror på om jag kommer in). Jobbar när jag hinner men just nu så har jag en tenta i slutet på februari som hägrar.

Till sommarn blir det festival och sen jobb som vanligt...

XXXXXX

2009-02-02 @ 20:19:24
URL: http://kakbrak.blogg.se/
Postat av: Anonym

sa evelia,fattar inte vart mitt namn tog vägen någonstans....

2009-02-02 @ 20:20:17
Postat av: Judy

Let the babies come when they want to darling - Mother Nature knows best! Love/Mom

2009-02-02 @ 22:43:03
URL: http://judylesleylarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0