WEEKEND

Härligt med helg. Nog för att mina dagar ser ganska likadana ut - oavsett dag - så är det alltid lite speciellt med helg. Visst?
Sitter framför Lets Dance med Marcus, Nathalie, Magnus och självklart mina Älsklingar Amy & Eddy.
Natty lagar middag . Ugnstekt lax, potatis, stenbitsroms dip och broccoli. Tack min syster.

Har haft mycket besök det senaste, vilket bara är kul.
Förra fredagen var Sofia och Elin här och myste framför Lets Dance. Dåligt blödiga de var båda två. Ni står högt på "sitta barnvakts-listan" båda två. Eldina har varit här med presenter. Dinah, JC och Yasmine var här för att snutta. Carro kom som sagt med en mega stor toa rulle. Marcus och min familj har dykt upp då och då. Maria, Sally och Jennifer var här med en jättefin present och massa mys. Tack så mycket för alla presenter, kort och besök.

Idag var BVC här. Det var trevligt att träffa Barnmorskan igen. Mina kärlekar har gått upp fint i vikt. Amy väger 3080 och Eddy 3260. Det syns att de båda blivit rundare och fått lite mer hull. Underbart. Friska, pigga och vackra barn.
Igår badade både Amy och Eddy så nu luktar de ännu godare än innan. Snooos. De fyller två veckor idag. Vad fort två veckor gått. Det känns som om man varit mamma i all evighet. Allt känns så naturligt och rätt.

Imorgon ska vi på dop. Tindra ska döpas i Mo kyrka. Vi vet inte riktigt om vi ska dra med oss Amy och Eddy dit. Vi kanske åker en snabbis själva och lämnar present. Vi har köpt ett halsband med en liten äkta diamant i, jättegulligt.
(En JÄTTEliten diamant för övrigt).

Marcus har rakat skallen, nästan i alla fall. Blev faktiskt bättre än jag trodde. Tycker dock om hans tjocka mörka hår. Puss.

Idag fick vi ett stort paket från England. Massor av kläder, leksaker och en termometer, pengar och fina kort. Thank you all.
Vore så himla kul att åka dit och hälsa på alla med våra små. Vi måste planera in något.
Vad tycker du mamma?

Neej... Jag vet aldrig vad jag ska skriva här längre. Allt är ju så bra...
Jag umgås med min familj - mycket mer händer inte nu!

Nu ska vi käka middag och mysa vidare.
trevlig helg.








Hej hej

Kommentarer
Postat av: Elin

jag skulle vilja komma på besök i morrn...får jag det?=)

2009-02-28 @ 20:25:19
URL: http://elinjd.blogg.se/
Postat av: Jenny S

Du behöver inte skriva så mycket. Men lägg upp bilder på dina underverk. Vill följa utveckligen även utanför magen. :D

2009-03-01 @ 19:50:41
Postat av: Anonym

Åh vad kul med massa presenter o oväntade besök, samt att de går bra med era bebisar...underverk!

kram

2009-03-01 @ 21:45:53
URL: http://mollimonkan.se
Postat av: ceelia

ÅÅÅ va amy & eddy är söta:)

2009-03-02 @ 13:19:58
URL: http://ceeelia.blogg.se/
Postat av: Mia

tack för senast=)

2009-03-02 @ 18:49:20
URL: http://miablomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0