1:a avklarat

Då har Marcus varit på sitt besök  på Näl och vi har redan hunnit tillbaka till Uddevalla.
Han röntgade huvudet/nacken och får svar om en vecka.
Jag fick inte hänga med in p.g.a. graviditeten så jag satt i väntrummet och boxades med bebisarna och såg på TV-shop.

Har massor att ordna här nere. Hade velat hälsa på Cissi och Micke, som vi tänkt göra - men vi hinner nog inte gumms. Jag vill köra hem när det fortfarande är ljust också. Var ett rent helvete att köra igår i mörkret. Mörker, regn och en kanonkula på magen är ingen vidare kombination.
Ni måste komma upp till Åmål snart igen så  jag får mysa med lille Nelly!

Jag hoppas detta blir mitt sista Näl-besök innan förlossning. Antagligen inte, men hoppas gör jag. Vore skönt att slippa oron, resorna och allt omkring.

Nu ska vi strax ordna lite mat här, har inte fått i mig något än och det tycker inte de små liven om.

Wish me luck, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: ceelia

Vi ses snart ,vi kommer upp t Åmål snart istället:)

när kan ni??,kan ju försöka boka in nåt??



Hur gick det på näl??,längtsr i hjäl mig:)

2009-01-13 @ 15:47:56
URL: http://ceeelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0