Bandy

Ja, idag har verkligen varit en "Innebandy-dag".
Först turen till Grums och nu ikväll åkte jag och Marcus till Karlberg för att se en U-lagsmatch. Åmål - Koppom. Det var trevligt att se en match och dricka kaffe med Älsk. Dock var det en massa bråk i matchen och jag har väldigt lätt för att irritera mig på bråk inom sporter. Det hör ju till säger "de som vet" - Men VARFÖR måste det vara så?
Under alla mina år som tävlingsdansare höll vi inte direkt på att slåss, knuffas och kalla domarna för diverse saker. Men i hockey, fotboll, innebandy (you name it) så ska det alltid bråkas och skrikas. Tränaren i gästlaget bråkade t.o.m. med en domare idag.

Jaha. Söndag kväll då.
Snart ny vecka, vecka 35 för mina bebbar, två st Näl-besök är inplanerade, hälsa på hos syster och Magnus, storhandla mat. Ja, vi behöver verkligen storhandla nu. Vi har varit så duktiga och "ätit ur" kylen och frysen här hemma. Behövs ibland och det är i stort sett länsat nu. Finns inte mycket att hurra för direkt. Alla öppnade paket och allt som är halvätit göms ju lätt bakom nyinhandlade varor. Vore skönt att ha en full frys, massa matlådor och så färdigt innan våra darlings bestämmer sig för att komma. Jag VET att jag inte kommer varken hinna eller orka laga avancerad mat och jag tänker inte amma mina bebisar på pan-pizza eller mackor. Då är det perfekt att ha lite lagat i frysen!
PLANERING my friends!

Jag som tänkte sluta upp med bloggandet ett tag. Det gick ju bra.
Skriver mer än någonsin ju. Jag älskar att skriva. Jag har alltid älskat att skriva och i skolan var det mitt starkaste ämne. Uppsatser!
Det är kul och befriande. Kul att läsa andras bloggar också!

Nä, nu kl. 21 ska jag och Mackan se på film. Jag ska lägga mig raklång, på sidan, i 3-sits soffan och bara G-L-O!
Vila ryggen. Slappa. Bara vara. Halvsova. Mysa. Gosa.
Nu vet ni det också.

Ha en wonderful kväll där ute i Underbara Sverige.







Kommentarer
Postat av: maria

och jag tycker om att läsa dina inlägg. Väntar lika mycket på dina bebisar jag...=) Få se massa kort och så...=)

2009-01-11 @ 21:20:21
Postat av: Anonym

This isn`t anything to do with your blogg! - I`ve actually updated my blogg but I can`t get it published? I haven`t used any dirty words or written anything about anyone else. What am I doing wrong?

Love Mom xxx

2009-01-11 @ 21:54:05
URL: http://judylesleylarsson.blogg.se/
Postat av: elin

awee!

nu e de inte långt kvaaaar(om du skulle ha missat det) haha...

shiiiit va ja længtar tills de små dyker upp!!=) då e de førsta buss hem som gæller...;)

o naturligtvis før att få se ditt vackra tryne igen..;)

puss

puss

2009-01-12 @ 11:15:51
URL: http://elinjd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0