Belly Butter



TVÅL Bella Belly Butter


Denna härligt rika kräm är speciellt framtagen för växande magar. Den innehåller kakaosmör som är en av de absolut bästa ingredienserna för att förhindra hudbristningar på magen i samband med graviditet, och denna kräm är sprängdfylld av just detta. TVÅL har valt att göra krämen helt parfymfri, den enda doft du skulle kunna märka av är en svag chokladdoft från det naturliga kakaosmöret.


Kan VERKLIGEN rekommendera den här krämen.
Helt sjukt underbar.
Självklart köpte jag den eftersom "den skulle vara så bra" för växande magar.
Men jag använder den på hela kroppen, dagligen och blir len som en barnrumpa.
Gott luktar den också.

Finns på en av mina favoritsidor www.eleven.se








En av mina favorit märken när det gäller hår och hud.
Finns också mycket på eleven.se
Men även nere på stan och i Säffle, faktiskt.
Handplockade produkter med suveräna dofter!!!



Rosa sockervadd!



Detta är något jag skulle kunna sysselsätta mig i resten av mitt liv.
Jag älskar det.
Nu vet ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0