dödstrött

Underbar dag ute på isen med skridskoåkning, pimpel-fiske, och korv.
Jag åkte inga skrillor men jag åkte däremot spark :)
Fiskade gjorde jag också och det var trevligt.
Riktigt stack i kinderna av all blåst men som tur var hade jag tre tröjor, min egna vinterjacka OCH Marcus jacka. Måste hålla magen varm :)

Nu har vi precis smällt i oss potatisgratäng, kassler, scampi och grönsallad och trött känner man sig efter flera timmar utomhus.
Fötterna är som iskuber och behöver nog värmas lite, hehe.

Känns inte som tisdag idag. Sista dagen för många som haft julledigt. Marcus börjar plugga imorn igen och nu kommer det gå så snabbt till vi ska till Näl och föda två underbara barn.
Vi ska faktiskt till näl nästa vecka också iofs. Ultraljud + att Marcus ska röntga hjärnan/nacken efter hjärnskakningen.
Tur de kunde ordna tid på samma dag, segt att åka den där vägen.

Såg ni hockey matchen inatt?
Sverige mot Canada junior VM.
Det gjorde vi hela tjocka familjen.
Den började halv två i natt så där har ni en till anledning till att man är trött idag. Jag och Marcus somnade nog runt halv fem eller så. Toppen!

NEJ!
Ikväll SKA jag ha massage igen.
Jag ska poppa smör-popcorn.
Jag ska ligga under mitt nyå fårskinn.
Jag ska bara slappa.
Vara gravid.

Ha en trevlig kväll     !



Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi var oxå ute på isen och myste i går. Fast det blåste lite väääl mycket. Hampus är helt rosig på kinderna nu. Å nästa vecka ska vi oxå till Näl. Fredagen för våran del. :D

2009-01-07 @ 09:11:01
URL: http://www.nogg.se/jennystrom
Postat av: Louise

Haha. Vi ska dit på tisdagen tror jag :)

2009-01-07 @ 13:53:10
Postat av: Marie

.....och jag ska dit denna fredag :-S

2009-01-07 @ 13:58:53
Postat av: j

Värsta skyttetrafiken från Åmål. De borde boka in alla på samma dag och skicka en buss. Bättre för naturen. :P

2009-01-07 @ 16:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0