Egoist?

JAVISST! Det behöver man ibland.
Tänka på sig själv, bara bry sig om de man håller nära, ta hand om sin kropp, säga rakt ut vad man tycker.
Jag har ALLTID varit URkass på detta.
Jag har alltid varit "för feg" för att stå för vad jag tycker - men jag har blivit betydligt bättre på det.
Det går inte att leva i tron på att alla andra är så snälla. Andra människor ljuger, hittar på, sviker, skriver lögner på internet, ljuger för sina familjer - allt för att folk ska tycka synd om dem. Det måste vara det vidrigaste som finns.
Jag är glad att jag är mer åt det andra hållet. Jag är glad att jag är där jag är idag. Jag har mer än vad många i min ålder har. Jag har åstadkommit betydligt mer än de flesta. Jag har även offantligt fler vänner och bekanta än många andra har. Det måste ju betyda något?
Jag har i stort sett aldrig varit ovän eller bråkat med någon fram tills jag träffade Marcus. Han var 25 och jag var 21. Och det är definitivt inte honom jag varit i strul med. Han har nog fått fram det tuffa sidan i mig. Fast det vet inte han om.
Tack my dear!

Jag längtar så enormt till framtiden.
Jag, Marcus, våra barn. OSS!
Jag vet att allt kommer vara underbart. Det vet jag eftersom jag VET att vi är bra människor. Ärliga. Nästintill felfria. ;)
Vi är ärliga mot varandra. Vi sviker aldrig varandra och vi skulle aldrig vara otrogna mot varandra. Vi har alldeles för mycket hjärna för sånt.

Detta är den första dagen på resten av mitt liv.......................




Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo den sista tiden är den jobbigaste. Jag klagade över allt. Kan bara föreställa mej hur det är för dej med två i magen. :P Det är jag och Hampus som ska flytta iväg ett tag. Jag hoppas på att få studera vid Jönköpings högskola till hösten. Å så blir det lite bättre för Hampus med bara ett dagis och nära till sin pappa.

2009-01-15 @ 18:17:38
URL: http://www.nogg.se/jennystrom
Postat av: Louise

Ok, härligt att komma bort ett tag. Hade inte Marcus haft en dotter hade vi flyttat för evigheter sedan. Se något nytt och prova nya saker, träffa nytt folk!

Du gör rätt i att flytta.

2009-01-15 @ 19:56:35
Postat av: Jenny

Jo jag tror att jag gör rätt i att flytta. Jag är nog inte skapt för småstadsliv. ;)

2009-01-15 @ 20:35:32
URL: http://www.nogg.se/jennystrom
Postat av: Anonym

Nää...

Och vill man plugga MÅSTE man nästan flytta (om man inte läser på distans). Bor Hampus far där nere, eller?

2009-01-15 @ 21:14:18
Postat av: Anonym

Jo precis. Ja Hampus pappa bor där. Så et kommer bli bra för Hampus.

2009-01-15 @ 21:27:40
Postat av: Louise

Perfekt ju. När sker detta då?

2009-01-15 @ 21:30:17
Postat av: Jenny

Jag flyttar i April om jag får jobb. :)

2009-01-16 @ 17:04:07
URL: http://www.nogg.se/jennystrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0