energy

Det känns som om jag tryckt i mig ett flak red bull eller något. Jag har sådan energi. Kan eller vill inte sitta still. Jag VET att jag borde, men jag KAN INTE. Det bara sprudlar i hela kroppen. Jag ser suddigt och det blixtrar för ögonen då och då. Tecken på högt blodtryck, I know. Men jag är ändå piggare än någonsin. Lyckligare än någonsin. Ge mig ett hus och jag städar det, ge mig en färga och jag får den skinande ren på ett par timmar.
Energi tjejer - det är grejer.
Jag skulle inte bli arg för någonting nu.
Allt känns så overkligt och så bra.
Jag vill aldrig tappa denna känsla (dream on Louise).
Jag vet att jag kommer vara trött, sliten och helt borta när bebisarna har kommit.
Det rör mig inte i ryggen.
För nu.
Nu har jag sådan energi att jag skulle kunna bära hela världen i mina händer.
Finns inget som betyder mer är ER - och ni vet vilka ni är, annars är ni knäppa.
I am the king of the world.



wee


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för grattiset :-) Nu är han här, namnlös och hur liten som helst :-)



Får hoppas ditt blodtryck blir bättre eller rent ut sagt att bäbisarna känner för att komma ut snart kanske :-) Sjukt häftigt att föda barn by the way :-) Kram

2009-01-22 @ 20:39:21
URL: http://johannak06.blogg.se/
Postat av: elin

aweee

2009-01-22 @ 21:10:32
URL: http://elinjd.blogg.se/
Postat av: challe

sån energi önskar ja att ja me kunnde få ibland hehe

2009-01-22 @ 21:43:50
Postat av: Anonym

Sådan energi hade jag med innan jag skulle ha min dotter. 3 dagar senare kom hon!!

2009-01-24 @ 22:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0