Erat fel

TACK för alla goda råd om mat. ELLER INTE!
Nu åker vi till euro cash och köper dricka och sedan vidare till stan och hämtar färdigmat. Orkar inte laga mat. Skiter i det.
Jag vill ha den serverad. Nu Nu Nu... Jag BARA ORKAR inte. Vi äter nästan aldrig ute längre. Så det SKA vi idag. Kina mat får det bli. My favourite.....
DYRT men värt varje krona som jag känner nu...

Gordon Ramsey - COME MARRY ME!

JA, jag är LAT! Snart har jag två små som kommer ta all min tid så jag tänker lyxa, slappa, mysa, slösa, göra vad jag vill, utnyttja. Ikväll blir det till att utnyttja kärringen på LaVegas.......

Heeeeeeeeej
Ching Chong

Kommentarer
Postat av: natty

Haha, jag säger det samma. KOM nu KOM!!! men på måndag ska jag introducera dig för oriflame, då har du nått att greja med ialla fall ;)

2009-01-30 @ 21:21:40
URL: http://natty86.blogg.se/
Postat av: natty

jag kommer nog hem på måndag...

2009-01-30 @ 22:20:11
URL: http://natty86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0