evening

SKÖNT att det är söndag kväll tycker jag. Jag har mått väldigt "konstigt" i helgen och ser verkligen fram emot BM-besöket imorn. Nu börjar man förstå vad högt blodtryck innebär. Sover dåligt, äter dåligt, orkar ingenting och huvudvärk. Undra hur högt det egentligen är? Vad lite man som ung vet om sånt egentligen. Det är ju "bara gamla människor" som får problem med trycket. Men nej.
Ska i alla fall till Barnmorskan. Är inte allt som det ska blir det till att åka till Näl.
Går in i v. 37 imorgon. Genomsnitt födsel-vecka för tvillingar. SPÄNNANDE. Och underbart att de valt att stanna inne såhär länge. Varje dag är ett plus.

Jag och Marcus ska se på film nu. Något på TV.

Hoppas ni alla haft en skön helg.
KRAM!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Segt med trycket, itne så konstigt.. Trodde nästan du n med tanken på den "sena" uppdateringen men nu förstår jag varför.. kram på re!

2009-01-25 @ 22:14:36
URL: http://mollimonkan.se
Postat av: Mia

heej.. vilken mysig födelsedag du verkade ha... kuul...! ja åkte hem i lördags med feber och glömde helt totalt bort att jag skulle höra av mig... hoppas du mår bättre snart...! kraam..

2009-01-26 @ 14:48:10
URL: http://www.mariablomgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0