Från Amy

4 av mina favoritprogram:
★ CSI
★ Gordon Ramsay
★ Förlossningskliniken
★ Joey

4 saker jag gjorde i går:
★ Städade/Tvättade
★ Handlade med min mor
★ Vaknade 06:00 och kunde inte somna om.
★ Gjorde varma mackor till min Marcus

4 saker jag ser fram emot:
★ Mina BEBISAR
★ Tid ihop med min lilla familj
★ Sommar och vackert väder
★ Någon resa

4 favoriträtter:
★ Potatisgratäng
★ Makrill i tomatsås
★ Hemmagjorda köttbullar
★ Kyckling

4 saker på min önskelista:
★ Att mina bebisar mår bra
★ En säker och lyckad förlossning
★ Pengar
★ En ny STOR bil

4 personer som jag utmanar:
★ Linda Kärrfält
★ Elin Jarnryd
★ Sofia Westlund
★ Nathalie Larsson


Kommentarer
Postat av: amy

Var bebiskvällen mysig? Har ni tänkt ut ngn stor bil? Hoppas födelsedagen var grym. PUSS

2009-01-29 @ 00:56:06
URL: http://banditqueen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0