Good morning sunshine.

FREEEEDAG!
Härligt. Det betyder att Marcus är ledig ett par dagar. Det betyder att det går bra grejer på TV:n. Det betyder att vi ska käka middag ute. Det betyder att det känns som helg, även om man inte jobbar.

Idag hade jag tänkt ta itu med vissa saker.

-Tvätta babykläder.
-Packa BB-väskan.
-Tvätta mina & Marcus kläder.
-Samla all kartong och åka och slänga.
-Laga en smarrig middag.
-Storstäda köket.

Jag mår inte helt 100 - men det kommer.
Jag är inte speciellt rolig att ha med att göra om jag bara får ligga stilla.
Jag vill gärna ha något att syssla med.
Ingen TV-tittande soffpotatis inte.


Kommentarer
Postat av: natty

Jag ska antagligen ut med becca imorogn, så middag blir lite svårt, lunch på söndag kanske :P

2009-01-16 @ 12:14:12
URL: http://natty86.blogg.se/
Postat av: ceelia

hoppas ni får en bra dag:)

äta ute är allt gott:)

2009-01-16 @ 12:15:13
URL: http://ceeelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0