gott.

Marcus ligger och spelar TV-spel. Jag sitter här. Vi ska strax börja med maten. Vi har varit och handlat. Marcus har träffat den han är kontaktperson för. Jag har hälsat på mamma. Jag har hälsat på arbetskamrater på jobbet. Bla bla... nu vet ni det och är förmodligen betydligt klokare.

Dagarna går rätt snabbt.
Håller rent hemma, tvättar kläder, myser och försöker sova så mycket som möjligt. Bloggar. Lever livet och umgås.
Längtar till kommande helg. Ensamna jag och Marcus och då brukar vi alltid glassa till det med massa bra filmer, goda middagar, avstängda mobiltelefoner och mycket annat trevligt. Umgås så mycket som möjligt innan baby-boom. Och han är ju bäst i världen SÅ........ ;)



     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0