He he he

Såg ni Let´s dance igår då?
Haha, vad roliga de är!
Hasse Aro var ju toppen, vilken "flamenco--mano" och vilket go! Syns ju inte direkt när han håller i "Efterlyst".
Men Blondinbella var väl ändå en besvikelse, tyvärr. Det där med dans kan hon inte! Men snygg var hon! (Alltid något).
Tyckte att Magda Graaf verkade lite lätt "handikappad" (i munnen) och kunde ju inte ens prata. Hon borde vara van med massa folk runt sig och stå på scen. Hon hade ju iaf kläder på sig igår.
Haha, vilka dårar!

Lördag morgon iaf. Efter en härlig natts snarkande vaknar man upp och ser att solen skiner. Weehoo!
Såg på vädret igår för första gången på jättelänge och då lovade de grått och regnigt. Hoppas de hade fel.
Man kanske borde utnyttja solen och gå ut en stund idag. Dinah och jag hade en idé om korvgrillning.

Och JO! Påtal om mina resor. Är ju en skvätt besatt utav det där med resor. Eller i alla fall att planera och drömma om resor. Tycker inte egentligen ALLA om att resa och skulle göra det om de hade råd, typ jämt?
De jag umgås med skulle säkert resa tio gånger mer än vad de gör om de hade möjlighet.
En resa per år är väl inte överdrivet eller? Leker jag överklass då eller? Det är ju inte direkt de lyxigaste resorna jag gjort (förutom USA och Hawaii). Jag menar, i somras var jag och Marcus i BULGARIEN en vecka. Vi får en massa skit om detta fortfarande. Det började två månader INNAN resan, och fortsätter nu.
Orka?!?!? Vad finns det att göra åt liksom.
SJÄLVKLART ska man resa om man vill, sålänge man kan finansiera det själv.
SJÄLVKLART ska man ha Barnvakt som dyker upp.
Det tycker både jag och Marcus. Men nej, jag tänker inte stanna hemma p.g.a. vad andra tycker. Mina barn ska få se världen, precis som jag fick som barn! Det har jag lärt mig mycket av.
Faktiskt så var jag och gubben SÅ nära att boka en resa till Bali i januari/februari i år. Hade inte passat så bra dock. Tack och lov fick vi veta att vi väntade barn innan jag hann boka. MEN - Jag SKA till BALI!


Har ingen utav er drömresemål? Eller gjort era drömresemål kanske?





Kommentarer
Postat av: marie

Var det inte så att det skulle sluta bloggas om varandra,eller?

För även om ni inte nämner namn i bloggen så vet man ju vem det är ni anser "klagar" på er Bulgarienresa?

Ska vi börja igen så kan jag börja nu på en gång?

2009-01-10 @ 14:25:55
Postat av: Marieh

Jag har varit på ett av mina drömresemål: Island. Var där i oktober 2008 och det var fantastiskt. Andra drömresemål är Australien och USA. =)

2009-01-10 @ 16:16:47
URL: http://marieh.blogg.se/
Postat av: Louise

PLEASE - bara håll käften och sluta skriva!

Vill helst inte prata med lögnare överhuvudtaget!



Marieh - Hej! Åh Island, mellanlandade där när jag flög till Californien. Det lilla jag såg var fint :)

2009-01-10 @ 17:40:58
Postat av: Fina!

men Louise!

Skit i vad alla tycker och tänker. Och vad fan har folk med att göra vart ni vill resa och göra i ER familj?



2009-02-09 @ 11:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0