it sucks

Att vara sjuk nu. Solen är framme, jag vill gå ut. Älsk är ledig från skolan några dagar till och det är inte roligt att bara ligga på soffan och glooooo!
Bli frisk nu förbannade kropp!

Vi har iaf precis ätit frukost - skinkmackor och mjölk, det satt fint ett tag.
Idag kommer väl syster-yster och Magnus till Åmål igen så vi får väl se vad som sker idag. Film antagligen?!

Imorgon går jag in i vecka 34 och på tisdag ska jag till BM igen. Här går det undan och snart kommer våra små underverk. Värt varje sekund, varje möda och varje litet ont jag haft i kroppen. Ångrar inte EN sekund, minut eller något. Det var ett val vi tog ihop detta och jag orkar inte höra på era skräckhistorier angående vad ful min mage kommer bli, vad ont det gör att föda barn, vad tråkigt jag kommer ha när jag aldrig kan gå ut och festa ... I DO NOT CARE AT ALL!
Man skaffar inte barn om man vill ut och festa varje fredag/lördag eller om man vill se ut som en supermodell. Så är det bara.
Detta har först oss tusen gången närmare varandra och vi har inte bråkat en enda gång - so shut up!

I alla fall.

Nu ska jag städa undan på bordet och kanske slänga i en tvätt.
Sen ska jag försöka orka åka ner och handla parfymfritt sköljmedel och tvätta alla mina baby-kläder.

See you later!











Kommentarer
Postat av: Linda

Jobbigt att du är sjuk, är det också. Min mamma har sagt hon alltid blivit "förkyld" sådär strax innan hon fått alla oss :) Inte för du vill de ska komma riktigt än kanske, Men de kanske vill ut snart, börjar väl bli trångt där inne nu ;) Hehe kram

2009-01-04 @ 13:42:51
URL: http://lindakarrfalt.blogg.se/
Postat av: Linda

Jobbigt att du är sjuk, är det också. Min mamma har sagt hon alltid blivit "förkyld" sådär strax innan hon fått alla oss :) Inte för du vill de ska komma riktigt än kanske, Men de kanske vill ut snart, börjar väl bli trångt där inne nu ;) Hehe kram

2009-01-04 @ 13:44:07
URL: http://lindakarrfalt.blogg.se/
Postat av: Linda

Jobbigt att du är sjuk, är det också. Min mamma har sagt hon alltid blivit "förkyld" sådär strax innan hon fått alla oss :) Inte för du vill de ska komma riktigt än kanske, Men de kanske vill ut snart, börjar väl bli trångt där inne nu ;) Hehe kram

2009-01-04 @ 13:44:52
URL: http://lindakarrfalt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ojj. Vart lite många ;)

2009-01-04 @ 13:45:32
Postat av: Anna

Grattis till twinsen

2009-01-04 @ 13:53:02
Postat av: Johanna

Folk verkar inte ha så mkt att göra i sina liv om dom orkar sitta och fylla dig med sånt.. Att få barn är ju något av det häftigaste och största man är med om i sitt liv och som sagt, vill man ut o festa fredag o lördag hela sitt liv kankse man inte skaffar barn.. De flesta växer ju ifrån det där och inser att livet har mer att ge som tex barn. Och att kroppen blir förstörd(!?!) är ju knappt något man orkar bry sig om.. Ens barn älskar en hur man än ser ut!



Kram

2009-01-05 @ 12:09:42
URL: http://johannak06.blogg.se/
Postat av: Mia

haha sorry om ja skrattar men vilka har du pratat med? det låter som att ingen du känner har något positivt att säga om att vara gravid och få barn... hahaha... ful mage och inte kunna gå ut varje fre och lör... ojdaa.. får nog stoppa in jennifer i magen igen så den blir fin o så ja kan gå ut hela helgen... för då mår jag som bäst, det är det jag alltid strävat efter i heeela mitt liv.. NOT... Att få barn är det bästa som finns, först då (för vissa) inser man värdet av livet och vad kärlek är... och allting annat är ytliga, triviala saker som min energi iaf inte går till...

2009-01-06 @ 15:08:27
URL: http://miablomman.blogg.se/
Postat av: Mia

haha sorry om ja skrattar men vilka har du pratat med? det låter som att ingen du känner har något positivt att säga om att vara gravid och få barn... hahaha... ful mage och inte kunna gå ut varje fre och lör... ojdaa.. får nog stoppa in jennifer i magen igen så den blir fin o så ja kan gå ut hela helgen... för då mår jag som bäst, det är det jag alltid strävat efter i heeela mitt liv.. NOT... Att få barn är det bästa som finns, först då (för vissa) inser man värdet av livet och vad kärlek är... och allting annat är ytliga, triviala saker som min energi iaf inte går till...

2009-01-06 @ 15:09:17
URL: http://miablomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0