Let´s DANCE

Haha. Jag älskar underhållningprogram. Jag älskar dans. Jag älskar kändisskvaller. Jag älskar fina klänningar / glitter / paljetter. Jag älskar tävlingprogram där folk gör bort sig. Om bara inte världen hade fler "Carl -Jans" eller "Hasse Aros". Eller varför inte rent utav fler Blondinbellas eller Graafs. Varför inte.
Jag hade iofs dött för Bellas hår och Magdas tuttar, men inte hatar jag dem för det. Det är ju lite liv i dem i alla fall. Det händer något. De ser inte sådär äckligt sura ut hela tiden, de ler. De vågar.
Har i alla fall suttit och glott på detta program, skrattat och druckit onyttigt.
Tänk vad lätt det är att slösa bort sitt liv egentligen. Slösa bort det på patetiska människor, ett trist jobb eller på ett kasst förhållande? Är NÅGOT eller NÅGON värd ens eget välmående? NEJ! Men lever en gång, en endaste jävla gång. Det ska man ta vara på.
Har många vänner som får hemska kommentarer nästan dagligen om hur de är o.s.v. Låt dem handla de snyggaste skorna, väskan eller pattarna. Vad fasen gör det?
Låt dem festa hela nätterna långa och gå hem med olika killar ifall de nu tycker om det.
Låt MIG klä mig som jag vill oavsett om det är tighta jeans och uringat, eller rosa mysbrallor och Marcus huvtröjor. Jag är bannemej snygg för det. Varför ska vi tjejer ALLTID vara så ytliga? Bara se det yttre? Det finns väl människor bakom dessa väskor, snygga kläder och mysbrallor. Spelar det någon roll, VA?
Jag är inte världens smalaste, kommer heller aldrig bli och kommer definitivt INTE utsätta mig för diverse bantningskurer för att bli det. Det är inte min favorit heller, att vara benig och spinkig. Jag har alltid varit ett fan av big tits och en lite dallrig röv. Men inte fan tycker jag mindre om de som är smala/tjocka/blonda/blåögda. De är minst lika fina som en annan.
När kommer världen bli snäll - någonsin?

Jag har i alla fall haft ett samtal med min mor idag, och Marcus mor igår så nu har VI bestämt oss. Så det Så.
Känns som en stor sten som föll.... en lättnad... lite äkta, kvinnligt råd från två smarta damer, i mina ögon.

INGEN, på denna jord, är tillräckligt bra för att ta sig rätten att klanka ner på någon annan.
Jag älskar att ha rätt, och det har jag nu. SÅÅ extremt jävla rätt.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Fan, får man så här mycket bra insikter när man kollar på Let´s dance så kanske jag skulle börja kolla. ;)



Nej då, skämt åt sido. Visst har du rätt i det du skriver. Synd bara att alla inte tänker så. Tyvärr så kommer nog alltid människan lida av mindrevärdskomplex. Synd att inte alla bygger upp en mur som skydd för alla negativa kommentarer. Den muren behövs ibland!

2009-01-17 @ 09:22:02
Postat av: Elin

you go girl..;)

2009-01-17 @ 19:39:48
URL: http://elinjd.blogg.se/
Postat av: Jenny

Precis så jag tänker... ;)

2009-01-18 @ 15:07:56
URL: http://www.nogg.se/jennystrom
Postat av: Blondinkatrin

helt rätt!!

2009-01-18 @ 15:11:50
URL: http://blondinkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0