maaaat

Jag är trött & seg - orkar i stort sett ingenting.
Sjuk med andra ord, ja I know.
Trött på människor är jag just nu. Folk som skriver en massa utan att veta vad de pratar om eller vad de ens kommenterar. Jag DONT ork ANY mer.......

Marcus och Magnus är nere på stan och shoppar food. Vi ska tydligen bli bjudna på mat jag och syster. Paprikabiffar med mos och sås. GÖTT - för jag orkar INTE laga mat, eller handla, eller städa efteråt.
Idag klagar jag på det mesta. Jag är överlycklig och jätteglad men jag mår så dåligt. Hm ?!

Orkar inte med fler kommentarer eller sms från er nu, tack!
Ring ifall ni vill något, men vänta gärna tills jag blir frisk för nu är jag alldeles för lättirriterad.
Jag har ett hormonsvall utan dess like också + att jag är RÄTT stark ... haha.
Jag vill också flytta från denna stad, men det går inte, för Marcus har anledning att stanna här - annars hade vi gjort det.

Söndag, söndag, söndag.
Går det något bra på televisionen kanske?
Jag vet inte. Ska se vad gubbarna handlade för de kom hem nu.

Kram till alla mina vänner & familj.
Puss till Marcus som betyder allt.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag hade ringt upp...Skickade sms från nätet för jag har inga cash på mobilen..

Du är inte den enda som inte orkar mer och du har inte en aning om hur jävligt det känns att behöva flytta från en stad pg a människor som..man inte ens har med att göra?!?

Som snokar runt på nätet som små äckel för att sedan "prata runt" om sånt som inte angår dem.

Du gör rätt i att lata dig,passa på.

2009-01-04 @ 19:33:10
Postat av: Anonym

Lata dig och njut av sista tiden hemma. Ta inte hem folk om du inte orkar.



Det tar hårt på kroppen att vara gravid. Skönt att twinsen har stannat tills nu iaf, hoppas dom kan stanna ett tag till så ni hinner bli friska iaf :-)



Kram på dig

2009-01-04 @ 19:54:18
Postat av: Anonym

ooooh örke fortsätta kommentera då! Önskar dig lycka till nu Louise!

2009-01-04 @ 23:41:16
Postat av: Jenny

Gud vad jag väntar efter att få se bebisarna nu. :D

2009-01-05 @ 09:47:18
URL: http://www.nogg.se/jennystrom
Postat av: Mia

Hoppas du kryar på dig gumms... Det låter som de e massa skitsnack runt här...? eller något liknande iaf... hoppas du väljer vad du vill ta in och inte.. ibland kan man ignorera...:P du är goo..! o så söt med den magen...=) tänk va mysigt ni kommer få snart när bebisarna är ute...:D kramar

2009-01-06 @ 15:02:16
URL: http://miablomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0