Min födelsedag

Min dag har varit toppen.
Massor av kärlek skickar jag härmed till min familj och mina vänner, TACK!

Blev helt chockad över vad mycket presenter jag fick, jösses!
Överasskad och glad har jag och Marcus nu fler ting till våra bebisar och till oss.
Tack tack tack tack.

Vi började vårt lilla familje party med MAT. Tacos i stora lass kan man säga! Både min och Marcus familj var här och det är alltid trevligt - så de lär känna varandra riktigt.




Efter maten var det presentöppning. Och som sagt! Jag hade verkligen inte förväntat mig så mycket.
Av Marcus familj fick jag EN KAMERA!!! Herregud, det är alldeles för mycket - men tack.
En Canon Chocolate. Sååå fin. Till det fick jag kamera väska, stort minneskort och ett gulligt kort.




Av min egen familj (underbar som den är) fick jag massor av stuff.
Mamma hade en liten "goodie-box" fylld med baby oljor, blöjor, nappar och flaskor till de små. Tre buketter med tulpaner och en otroligt fin vas.
Mina syskon och föräldrar köpte även spjälsängar. Dunderfina och de ska vi bygga ihop imorn. Täcke, madrasser och skydd var med! Toppen!




Av mina släktingar i England fick jag babykläder i blått & rosa och (hör på detta) EN KAMERA!!!
Ha ha ha! Vilken osis, men thank you all so much! 2 kameror på en dag, inte dåligt! :)





Marcus har verkligen förgyllt min dag idag! Små grejer hit och dit, presenter och massor av gosiga kramar. Tack!
Du är guld värd. Och tack för de fina blommorna som får hela huset att dofta sommar.





TACK TACK TACK för en underbar dag!
FET PUSS



Kommentarer
Postat av: Anonym

Guuud vilken bra födelsedag :)

2009-01-24 @ 14:40:44
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0