P I N K

...Jag har börjat älska rosa. Från att inte gilla det alls - till att älska det.

Komiskt hur man ändras som person när man blir äldre. Vissa går det utför, andra inte. Vissa flyttar, vissa bor kvar hemma hos mamma & pappa. Vissa studerar, andra inte. Många reser jorden runt, andra inte. Jag tycker om rosa, det gjorde jag inte förr. OCH SÅ VIDARE - OCH SÅ VIDARE.






Snart kommer väl min gris hem. Vid namn Marcus.
Han har ätit lunch ute idag så han lär inte vara hungrig.
Men ikväll ska jag laga kassler och potatis.
Det är måndag. Går något bra på TV, eller ska man slänga på en film kanske?
Nå, mys blir det väl i vanlig ordning.




Kommentarer
Postat av: challe

film tips :P Twilight. Sjukt bra!

2009-01-19 @ 18:04:42
Postat av: Anonym

Om jag inte minns fel så har du alltid gillat rosa söta du:)

2009-01-19 @ 18:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0