pust

Mmm. Blev en riktigt reko dag ändå.
HAR VARIT UTE - och det var riktigt skönt.
Säkringarna gick här hemma så vi fick fort ner till stan för att inhandla nya (inte kul om all mat i kylen skulle ruttna).
Sedan åkte vi till Linda, Stefan, Natalie och Tindra och fikade. Blev kvar där några timmar och det var riktigt trevligt. Marcus fick tjata fotboll med en äkta Malmö FF:are och jag fick mig lite bebisgos med Tindra som blivit SÅ stor och hon har världens sötaste tuppkam. Sweet-nos!
Nu är vi hemma igen. Det blåser som bara den ute och det blir nog en riktig innekväll med fisk, potatis och grönsaker till mat. Har blivit otroligt sugen på fisk, i alla former. Nyttigt och gott.
Marcus "bygger" ihop en hylla vi fick av Nathalie och Magnus i julklapp. En DVD-hylla. Skönt att få bort alla miljoner filmer som ligger på golvet och är sådär fint utplacerade över hela huset. Några tomma t.o.m.

Längtar enormt till på tisdag. Ultraljud på Näl. Min förlossning kommer då att planeras så långt det går och jag får troligen reda på om det blir snitt eller vaginalt. Vi får ju även reda på vad sötnosarna väger och om de fått tillräckligt med näring genom navelsträngarna. Läkarna där kan även se vad bebisarna har för förmåga att andas själva.
MEN!!! Jag är alltid nervös inför dessa UL. Man vet ju aldrig. Vad som helst kan gå snett utan att jag ska ha kunnat märka det ens. Tror dock att jag och Marcus får de finaste barn någon kan få. Stora, starka, friska bebisar. Vecka 35 på måndag vilket innebär TVÅ veckor till genomsnitt födsel för twins. Spännande!

Innan tisdag kommer dock söndag och måndag.
Söndag spenderas i Grums och måndag kväll åker vi till Uddevalla för att stanna hos Nathalie och Magnus. Marcus har tid 08:00 på näl så det känns som att vi lika gärna kan åka kvällen innan. Umgås med dem, käka något gott och glo på film. Framförallt slippa gå upp kl 5 på morgonen.

Nä nu ska jag börja med maten. Jag är hungrig och folket här likaså.
Ha en förträfflig lördag så hörs vi kanske senare med nya underbara blogg-inlägg.

Kommentarer
Postat av: ceelia

Lycka t nu älskade vän!

hör av dig om vi vill komma förbi på fika eller mat:)??

Miss you

2009-01-10 @ 18:17:36
URL: http://ceeelia.blogg.se/
Postat av: natty

yeey ni kommer på måndag kväll! Härligt :)

2009-01-10 @ 18:24:46
URL: http://natty86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0